söndag :)

Imo är det skola igen :( Jag som inte hunnit slappa typ alls. Var så trött igår att jag inte ens orkade se hela sagan om de två tornen. Nå den slutade endå halv 2, och jag har sett den 3 ggr förut, så det var nu inte världens ände :D

Så, idag ska jag fortsätta städa för min konfirmation nästa söndag. Det kommer typ helt sjukt mycke typer hit. :/ Pappa säger att jag måste prata med alla, annars... Wohoo.... Kommer dö av tråk efter ett tag. :(

Boken som jag läser i engelskan, Extras, håller på att ta slut :O Man får typ inte läsa hemma, man ska läsa på timmen, men den är så bra att jag inte kan hålla mig borta :D

Det är en fototävling på g, funderar på att delta, man kan vinna ett systemkamera paket. Det sku vara jättekiva att ha, speciellt nu när jag har börjat fota mycket mer.

Vi diskuterade vad jag vill ha i konfirmationspresent igår med mam och pap, och vi kom fram till att jag vill ha en ny mobil, så jag kommer typ få en Nokia tuch!!! JEEE x]]]
'Eahhh



SOMMAR

KOMMENTARER

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0