:(((

Har ju inte hunnit vara på datorn så mycket på sistone, så jag kollade vår mejl idag för första gången på... en halv månad? Och gissa vad jag hittade där!!?? En bloggsvar invite... som inte funkade längre... f******n oxå!
Sååå... nån som har en över och vill skicka? (a) [email protected]   Snälla? ;DD

Jee idag ska jag och åka slalom med Anna och Ina (och kanske Natte, så vi blir jämt i liften) Saken är att det har kommit typ en halvmeter snö under natten, och det fortsätter ösa ner.... Woptiduu, jag kommer inte se ett skit när jag susar ner för backen....

jaa, okej men jag måste städa mitt rum nu, mamma började skrika om det kl 9 i morse och håller ännu på så...

kramizz



Snööööö :DD


KOMMENTARER

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0