Godmorgon (eller snarare god dag^^)

Hehe, vaknade just och ska nu äta frukost i lung och ro <3. Så härligt när man vet att man inte har bråttom nånstans, för man har ingen skola på 2 veckor :)

Var igår då och shoppade i Mylly med Hanna och Anna. Tittade i alla möjliga butiker, men jag hittade ingenting :( (bara en topp jag köpte för att den var på rea) skulle söka efter nån vinterjacka, men hittade inte! Vi planerade lite på nyårsfesten, sen åkte Anna hem och jag o Hanna åkte buss till stan. I stan gick vi i några butiker, och där hittade jag genast kläder :D Men inte en vinterjacka :( Dom verkar vara slut i alla affärer. Så märkte vi att vi shoppat 5 h! Tiden går snabbt när man har kul ;)  Visar senare vad jag köpt :)




KOMMENTARER

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0