Hellou--

-- jaag är tillbaka, inte för att jag tror nån saknat mig, Ina har bloggat som värsta galningen x33

Har somsagt varit i Vasa och hälsat på kusiner etc. Jättekiva, har varit ute sååå mycket, åkt pulka och slalom.
Synd bara att lättaste backen i slalomen var stängd, så först stod jag och Dissi i en kvart på nästsvåraste backens topp och undrade om vi skulle våga åka ner...
Men sen gjorde vi det. Många ggr. Sjuuukt billigt ställe, 3 h liftkort 11 € :O



Sen på kvällen kom min andra kusin och vi for allihop till pulkabacken och härjade ^^

Nästa dag tittade jag och Dissi på en pippifilm <33 som vi alltid kollade på när vi var små (memories <3)
Och sen hade vi tråkigt. Finns inte så mkt att göra hos mormor, så vi kollar bara på tv och härjar. Och kommer det inte nåt på tv är man illa ute, för då har man tråååkigt :P

Imo är det nyår <33 vi ska till Hanna och ha kul ^^

Tror inte jag bloggar förrens nästa år, så ha det kul imo och Gott Nytt År till er alla <33


KOMMENTARER

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0