Lucia

Tråkig rubrik ju, har läst typ 50 inlägg idag med den rubriken, men anw ;D

Efter skolan var jag med jontte, ina och haadi till coffehouse och drack lite kaakao och pratade. Det var ganska mysigt ;) Bjuder på lite bilder (tagna med min mobil, så inte så bra kvalitet kanske)









Sen var jag med mamma till Domkyrkan på luciagudstjänsten (satt med Jontte) långt bak, bakom en pelare (som vanligt) och... klagade... :D Natte satt också med oss, och lyssna på oss x3
 (samma sak om bildkvaliten ;D)





Och nu har jag jobbat hela kvällen med mitt modda-föredrag. Hoppas det går bra imo!

Vad har du gjort idag? (:


KOMMENTARER
Postat av: anna

Tävling i bloggen, inte så stor tävling dock. så varför inte vara med?

priset är att jag lägger till er blogg i mina länkar så ni får fler besökare osv.

var med!!! :)

kolla in bloggen för info hur ni ska göra osv :)

2010-12-14 @ 15:50:43
URL: http://deeejag.blogg.se/
Postat av: ina

Om coffeehousebilderna: wtf? Ja ser ju normal ut, NOT, okej, typ ingen ser helt normal ut. De va någo extra i den där kakaon. Lovar ;)

2010-12-16 @ 13:29:03

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0