Tjejjkväll ^^

Det var ju meningen att natte skulle komma hit och ha filmkväll nu, men det blev ju lite som det blev när jag kom hem från backen ganska sent och skulle äta och duscha etc.
Så jag ringde natte och kollade om hon skulle villa sova över här, och hon var absolut med på noterna, om jag kan skriva så utan att de låter alltför töntigt... :DD
Så hon är typ påväg hit nu. Jejj...
Enda dåliga är att nätet stärvar, så filmerna laddar inte -.- (hehe...)

haha, okej, men ha en trevlig lördagskväll nudå?!

kram



Den enda bliden jag har av natte :O det krävs visst några nya.. Mwhahaha.... :D

KOMMENTARER
Postat av: fröken jonasson

sv: men gud vad tråkigt :( det borde funka då jag kopierade eran mail.. Hmm.. Du kanske får maila bloggsvar.se, för jag har ingen som helst aning om varför det inte funkar. vet knappt hur man använder bloggvsra :p

2010-12-04 @ 18:55:44
URL: http://linnjonasson.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0