Dagen före D-day

Imorogon gäller det. Då ska jag stiga upp klockan 7 och åka med buss till Helsinki-Vantaa flygstation. Vårt flyg från Finland far ca 12.30 och vi mellanlandar i Paris ett par timmar. Sen blir det av till Mauritius, som vi kommer fram till på morgonen på torsdag. Vi har packat med ganska mycket spel och annat tidsfördriv till resorna, men det kommer ändå att bli tråkigt. Just nu känner ja mig ganska nervös, men det går nog över. Det här blir mitt sista inlägg på en vecka, om jag inte kommer åt en dator på Mauritius. Ha nu alla det så underbart och hoppas ni klarar er utan mig ;). Massor med pusar och tusentals bamsekramar,
Ina.
P.S. Vi ses efter sportlovet :)

KOMMENTARER
Postat av: jenny

hu kan de bli trokit på en resa???

2010-03-01 @ 18:18:55
Postat av: Ea

att åka så mycket flyg kanske?

2010-03-01 @ 18:33:40
URL: http://vbml.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0