:DDD

Har nu nästan 16 sidor på miniromanen. Och man ska ha 15. Så jess, jag är "färdig". Ska bara avsluta storyn oxå. ^^
Eftersom pappa for till Uppsala på nån jobbgrej så har mitt rum "stannat i utvecklingen" ^^
Om man inte räknar att Mirre (min katt ;)) har varit där OCH GJORT EN MASSA REPOR I TAPETEN. Grr. Eländiga kattskrälle. xd Så nu genast man kommer in i mitt rum är det första man ser: klösmärken på tapeten -.-
Det är så mycket snö och så kallt att hon inte vill gå ut, vilket gör att hon är väldigt uttråkad och busar omkring och drar ner allt i sin väg. Mamma var upp 2 ggr i natt och försökte hindra henne från att riva hela huset. Tänker se till att hon är ute MYCKET imorgon så blir hon lite lungnare. Så kanske hon slutar tugga på mina datorsladdar oxå.... =)
Kram Ea

KOMMENTARER

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0