Fredag <333

Äntligen fredag ^^ En vecka och två dagar ledigt.... Skönt.
Jag och mam och pap har haft många diskussioner om hur vi ska göra mitt rum, jag skulle jättegärna ha skaffat några nya graderober från Ikea....
Men sen kom vi fram till att jag behåller de gamla men ist klistar pappa upp en spegel på dörren. Sen ska jag möblera om och ÄNTLIGEN få ett skrivbord. Och nya tapeter förstås. Och nytt golv ^^
Mitt rum är så litet att jag kommer knappt rymmas in efter skrivbordet har flyttats upp (det är nere i datorrummet nu)
Det är förresten dit ner jag ska flytta när vi börjar tömma mitt rum. Till datorrummet alltså. Där finns en utbäddbar soffa som jag ska sova på. Nästan lika bred som en dubbelsäng ^^ Synd bara att det alltid är iskallt där nere, får ha med mig ett ton extra filtar.
Det kommer ta evigheter att tömma mitt rum, med alla böcker och allt stuff som jag bara har, men inte använder -.- Ingen jag känner har en massa saker överallt. Tänker snart börja slänga....
Kram Ea


KOMMENTARER

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0