Musik <333

Nu har jag lyssnat på musik fast hur länge. OCH jag har fått mitt gegga föredrag färdigt ^^ och läst på finska förhöret, och gjort finska läxan. Och konstaterat att jag tror att vi inte har nån spanska läxa.
Jag lånade en bok av Anna idag. Hmm ska jag kanske läsa den nu? Eller ska jag fortsätta med Pretties? Jag tror jag fortsätter hänga på Facebook ett tag till, om inte mamma flippar ur totalt. Mam å pap ha börjat gnälla om att jag är för ofta på datan. Typiskt, snart blir jag säkert tvingad att ha 4 veckors paus eller nåt. Nåja, jag är ju ändå på data ALL tid som jag är hemma. Kanske jag borde börja dra ner på det lite?
Nåja vi får se...
Kram Andrea


KOMMENTARER

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0