Var det köttfärsen?

Eller varför blir alla sjuka? (Vi åt köttfärs hos Anna som hade varit i varmt många timmar. Tror inte att det var orsaken, men man kan ju alldig veta.) Andrea var ju inte heller i skolan idag och både jag och Jenny känner oss lite dåliga. Vi blev antagligen alla sjuka hos Anna och Hanna är den enda friska av oss. Hoppas jag inte blir sjuk på riktigt, känner mig mest trött och varm nu. Ska ta det lugnt och läsa och skriva på miniromanen. Krya på er alla sjuka människor (du också Molly!) <333 Puss,
Ina
P.S. Om en vecka är jag på planet till Mauritius! Börjar få resefeber :)

KOMMENTARER
Postat av: Hanna

Lyckans ost, jag vill också till Mauritius!!

2010-02-10 @ 19:28:27

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0