:'(

Vi for inte till Vägviken, för Mirre har inte ännuheller kommit hem. Hon hoppade ut från fönstret på andra våningen (!?) när vi var i Lovisa, hon var ensam hemma för vi kunde ju inte ta med henne i tältet heller, så vi hade lämnat ett fönster på andra våningen lite på glänt, ett fönster utan bord eller nåt i närheten. När vi kom hem var fönstret på vid gavel och Mirre borta. Hur hon fick up det och kom ut, minst sagt inte NER är ett mysterium för oss. (okej, hoppade ner...)
Så vi hoppas att hon lever och kommer hem :''''(

Mirre kom hem, snälla.
Jag vill bara ha dig hem levande, för jag klarar mig inte utan dig!
Jag önskar jag visste var du är, så jag skulle kunna hämta dig.
Hoppas att du inte är sårad och törstig i nån grop nånstans,

hoppas du inte är överkörd.
Kom hem, saknar dig.
Kom hem!




<3333333333

'Ea


KOMMENTARER

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0