Hej! Länge sen sist :)

När det är så här fint väder ute har jag varken tid eller lust att sitta inne och dataa. Men nu har jag ryckt upp mig och släpat mig till datorn :)
Var på torsdan med Jontte på stan, vi var på café och gick i butiker. När mamma ringde och ville ha mig hem började jag följa Jontte hem (han bor på vägen hem till mig) men så blev vi och pratade och så märkte vi plötsligt att klockan var halv åtta! Hehe, mamma blev lite sur när jag lovat vara hem till middag ^^.
Igår var jag med Haadi och simmade i kuppis och idag var jag med Hanna i bibban och med mamma på medeltida marknaden.
Imorgon ska jag vara cyckla till runsalas strand och sola och simma. Hoppas värmen håller sig länge, det är så skönt med fint väder, puss,
Ina

KOMMENTARER

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0