Hemma igen

Kom just hem från skribalägret. Det var helt JÄTTEKIVA!!!!! ;DD Alla som har varit vet hur det kul det är och alla som inte har varit och inte ska, ni missar något jättekul!!!!

Orkar inte skriva så mkt just nu, är kauhe sad över att jag måste fa hem :((

Vi hade jättekul, simmade, lekte, pratade och ofc grät. Som vi alltid gör på läger ;D Sen tror jag att våra "vänskapband" har stärkts.
Det var HETT HETT HETT typ 30 grader i vårt rum. Gissa kiva å sova där....
Varmt soligt nästan alla dar utom idag och igår.

Definitivt nånting jag kommer minnas som en väldigt positiv upplevelse i hela mitt liv :D
kram ea

sätter säkert bilder nångång, fast jag tog inte så många, hann inte riktigt!

KOMMENTARER

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0