Memories... (OBS! Random inlägg)

Kom att tänka på min första övernattning, som var i dagiset. Jag var sex år då och vad jg minns hade vi jättekul. Allra bäst minns jag 'discot' som vi hade där och två låtar som jag alltid kommer att minnas.

Min allra första tryckare, men en pojke jag tyckte om, under den här låten:



Den här låten spelades när en kille visade breakdance (samma som jag dansade med (; ) och alla sjöng: Asa ra-ra-ra-ra rakamakapoo! ^^




Dessutom hade vi skattjakt med reflexer och ficklampor och man fick vara uppe ända till kl. 22! Det var grejer det :D
Den kvällen kommer jag aldrig att glömma, fast jag nu inte minns så hemskt mycket :)
Take care,
Ina

KOMMENTARER

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0