Paint...?

Ska fixa inbjudningskort till min konfirmation. I typ paint. Med ett snyggt foto av mig. Lättare sagt än gjort då asså.
1. Paint... Hmm. Noll koll...? xDD
2. Snygg bild på mig. Lycka till.......

Tog någo helt perus bilder av mig idag, när jag hade tråkigt eftersom ingen av mina kaverin kontakta mig :D

Ska sätta in nån. Och några från midsommarn med :)









Jag vet, de är suddiga, sneda och jag syns inte helt. DET ÄR MENINGEN :DD


Gängstaa Ina ;DDD


;DD Hahahahahah ;P


Vår fina...sneda midsommarstång :D


Lol ;DDD


Hmmm... No comments... :D


Hahah Ina! Perus...

Kraaamar Ea

KOMMENTARER
Postat av: ina

fan va ja ser dum o trött ut på alla bilder -.-

2010-07-03 @ 19:43:32

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0