Skribaa

Jejj skribaläger idag, jättekul. INTE....

Hinner inte skriva så mycket, måste packa, kom hem kl 10 igår...

Huhu, det har nog varit en rolig vecka i Vägviken. Varit 4 dagar i simskola, eftersom jag inte hinner vara hela de två veckorna pga skriban. Nåja, jag hann ta 5 km märket.
Så, på förmidagarna simskola, på eftermiddagarna chill med mina kusiner Desiree (dissi) och Johan.
Vi cyklade till simstranden i Molpe en gång, det är ca 6 km dit, Johan typ dog med sina korta ben på vuxencyklar från typ stenåldern. De hadd simskola där å, så vi åt glass medan vi väntade. Johan åt 3 bollar.... Jag å dissi åt två ;P Sen simmade vi. När vi kom hem var klockan typ sju, och mommo och Johan skulle äta fem, så vitsi hon var sur... :DD
Sen har vi paddlat kanot till simstranden nära oss, det gick ju så bra också, vi bara : Dissiiii, paddla på andra sidan!! Dissiiiii, ANDRA SIDAN!!!!! HÖGER! NEJ VÄNSTER!!!!! ETT TVÅ ETT TVÅ
Gissa alla stirrade på oss när vi kom in på stranden.

Det roligaste var nog ändå när vi var på 40 års kalas hos.... Öhh någo våra typ småkusiners pappa. Nej vänta nu, våra barn blir småkusiner till dem; Elias 6 år, Frida 10 år.
De hade typ världens lyxigaste hus??!! Okej kanske inte men helt sjukt lyxigt var det nog. De hade egen beatchvollybollplan!!!! (stavning?) Och en damm med guldfiskar och sandstrand. Pool, bubbelpool i ena badrummet, hemmabio osv.... Mamma sa att jag och Johan var typ gröna av avund... hehe :DDD
Ja, men det som var kul var att Elias blev typ lite kär i dissi, han hängde hela tiden på henne. Och jag och dissi och Johan drack typ en halvliter 7up (okej mera) var, så vi blev såååå... sokerihumalassa. Så när Elias började hälla grus över dissis huvud, ja jag tror att jag aldrig har skrattat så mycket. Alltså helt seiöst, jag överdriver inte, jag och Johan höll på att falla av stolarna. Jag hade sååå ont i magen. Allt var roligt :DDD Definitivt för mycket 7up. Sen fortsatte vi spela vollyboll. Eller ja, jag och Johan "spelade", Elias jagade dissi och frida tittade på.
Sen gick vi in och spelade wii, mario bros, och någo sportsresort. Fäktning. Alla dog av skratt när dissi fäktades.
Sen for vi typ hem. Nästa dag i simskolan igen och sen åt jag plättar till lunch, sen åkte vi med motorbåt till molpe och åt glass, sen hem och äta våfflor till middag sen körde vi 4 timmar bil hem till åbo :DDD

Ganska många stavfel i den texten tror jag, försökte skriva snabbt, så sori...

Kram Ea 

KOMMENTARER

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0