Vad jag gjort

Borde typ skriva om vad jag har gjort. Men, jag har inte gjort nåt, seriöst, vet inte vart dagen försvann :S

Eller jo, jag rensade min kamera från klipp till randig och svart på rolls... Storslaget....

Och så tillbringade jag en halvtimme med att få till rätt nyans i mitt tema på fönsterfärgen. När jag är hemma från vägviken, amen då ska ja ju på läger, så efter det då MÅSTE jag hitta på nån sysselsättning. Kan inte bara sitta här och nolifa mig.

Nåja, ett helt inlägg om... ingenting typ. :D

Mirre är försvunnen. Snyft, hon har varit borta fast hur många dagar. Hoppas inget har hänt!!! Vill ha min kisse nu!!! Miss u Mirre, kom hem NU!! Annars måste vi lämna kvar henne imoron när vi far :SSS :''''''''( I´m worried

``Ea 

KOMMENTARER

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0