doften nyklippt gräs...

Idag har jag jobbat. Jag har tjänat 10 € =) För jag behöver det denhär veckan, ska göra massor med skaer som kostar massor.
Har kippt gräset och trimmat lite. Städat utsidan av alla skåp i köket. Städat rummet oxå. Ingen avslappnad första sommarlovsdag precis, men...

Program för de kommande dagarna:
Imorgon tandläkare -.-'
Tisdag: Flowpark ft Ina, Jenny, Anna och Ellika (e int helt säker på att d stämmer men. De som kommer med asså)
Onsdag: Väski (troligen ft Ellika, men vi får nu se)
Torsdag: Tammerfors och särkänniemi (ft Jontte, Sonja, Ina och Natte + nån till)
Fredag: vänta nu... Ledig?? JA =))


Hjälp, jag är i desperat behov av pengar. Jag kommer nog inte långt på 10€ med dethär programmet....
Kram Ea


Jag ;) Ganska gammal bild. Okej inte så jättegammal. Whatever :3

KOMMENTARER

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0