Eclipse

Absolut bästa Twilight filmen hittils!!!!

Före bion diskuterade jag och Ina att de är en mer action-film, för att locka pojkar också, och vi sa bara: "Det går ju inte, det är en kärleksfilm, man kan ju inte bara helt plötsligt lägga in lite random action."
Så glad jag är över att vi hade totalt fel. Det funkade jättebra.
Dessutom kunde man ana sig till några detaljer om den nyfödda armén, som kan ha kommit från Bree Tanners Andra Liv
Dessutom såg Bree Tanner precis ut som jag föreställt mig :)

Den inleddes med att Riley blev vampyr (enligt vad jag fatta iaf) Det var en förvånansvärd bra början!
Sedan rullade den på, och jag tycker verkligen de hade fått med alla de viktigaste sakerna ur boken.
Slutet var också betydligt bättre kvalitet än i de förra filmerna, det fick faktiskt en att vilja se de nästa filmerna också. Jag längtar <3

Första gången Jacob syntes i bild hördes ganska mycket applåder som jag och Ina deltog ivrigt i ;D
Samma sak när han stod utan shorta vid sin bil och väntade på att Edward skulle komma med Bella till gränsen mellan reservatet och... allt annat x]




Eaahh


KOMMENTARER

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0