Jag lever!

Orsaken till att jag inte skrivit på länge är att jag haft hjärnhinneinflammation (stavning?). Jag har varit sjuk i en vecka och håller först nu på att bli frisk. Nåneeeej, jag är inte sjuk, har bara inte orkat blogga.
Var på bröllop på lördan. Det var jättekul, fick träffa mina släktingar (särskilt två härliga flickor som är min mammas kusins barn)


Viivi och Veera som söta brudtärnor.

Så har jag varit idag på stan med Haadi. H&M hade rea så jag köpte ett par skor och en hårgrej :)


Skorna som kostade 7 €!


Och en söt rosett :)

Take care,
Ina

KOMMENTARER
Postat av: Tobias

Jag tycker inte jag ser halvdöd ut :) men alla tycker olika!



Man tackar =)

2010-06-16 @ 14:23:26
URL: http://grymtroligperson.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0