:O

Nu har ingen skrivit på länge!! Vi har bara inte hunnit, orkat etc. Å nu är det snart sommar. Så då kommer jag inte att ha så mycket tillgång till internet. Men till hösten lovar jag att skärpa mig!!!

Skolavslutning imorgon!! <3
Sen... SOMMARLOV!!! <333

Har redan nästan hela första veckan fullbokad. Genast efter skolavslutningen ska vi ut och äta med typ alla kompisar. Sen ska jag på studentfest. Hurra -.-
Sen på söndagen ska vi alla på pickninck till en strand som vi var till på cykelutflykten i torsdags. På onsdag ska jag till Väski (en äventyrs-ö x3). Sen skulle vi ha farit till Särkänniemi (nöjesfält i tammerfors). Men det flyttades till nästa vecka eftersom Molly har skribaläger denhär kommande veckan.
Soliga kramar Ea

KOMMENTARER

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0