shopping...

Wohoo, har shoppat typ hela dan med mam å pap. Lidl, Plantagen, Biltema, Ikea och Citymarket. Vi har köpt MASSOR med stuff till midsommarn. Typ godis, iste, MYGGMEDEL, väggar till vårt partytält.. mm.
Sen såg vi på Bröllopet med stort B och åt middag. Jag hade bakat en rabarberpaj. Usch, jag hatar rabarber, men mamma tvingade mig...

Imorgon hoppas jag nån (typ Ina) vill göra nå med mig. Hur kommer det sig btw att INGEN har villat göra nåt med mig denhär sommaren?????!!! Ha jag förolämpat alla mina vämnner på nåt sätt eller? Nej just det ja, det är alldrig nån som verkar vilja träffa mig frivilligt, varken efter skolan eller på lov och helger..... Nå, jag får väl bara tvinga alla att vara med mig anw...

Kram Ea 



Bild från Flowpark. Javet, är inte Ellika typ bästa forografen evahh? NOOT ;PP
Jag läste btw i tidningen om att det har vari fast hu många olyckor där nyligen :O

Mer flowpark: http://www.youtube.com/watch?v=H_GdXYWx9XM&feature=related
Kolla in vår andra video oxå: http://www.youtube.com/watch?v=T-OJjHFJSPU&feature=related 
DS :)

KOMMENTARER

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0