Usch..

Det är fortfarande mulet och lite regn ute... Tråkigt...

Hade jättekul igår. Efter restaurangen for vi hem till oss och spelade Rummikub och åt massor. Chips och ostbricka och allt vad där nu va. Men jag var helt jättetrött så typ kl 1 låg jag på golvet med pappas tröja som kudde och halvsov medan de andra spelade. Jag var i lag med mamma, så hon fick klara sig själv då, fast jag joinade henne igen precis lagom till att göra vårt sista drag. Vi vann ;))

Idag tänker jag.. göra typ inget. För jag är för trött x] Men ska nog försöka få tag på natte och hitta på nåt. Annars börjar jag typ snart mögla efter att ha varit hemma i tre dagar i sträck... :)

Kram Ea


Natte och Haadi i tåget ;DD

KOMMENTARER
Postat av: haadi

oj neij viken bild på mig :( :P sir ut som om ja sku ha någo problem...

2010-06-19 @ 18:02:26

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0