Bilder

Nu kommer det mer bilder från min resa. Jag vet att det tagit ett tag, men här kommer dom:


Första dagen besökte vi närmaste stad, Mahenbourgh. Det blåste massor, särskilt vid vattnet.


Andra dagen var vi i en vacker naturpark med olika vandringsstigar. Det var stekande hett (varge dag ca 30g) och myggorna gillade mina ben rätt mycket, men fina foton fick vi i alla fall.


En annan vacker bild. Här ser man stigen vi gick på.


Här ser man "Lejonet" det berömda berget.



Tredje dagen. Vi vandrade igen, den här gången en 4 timmars stig upp på ett berg.


Så här högt var vi i ett skede. Bilden visar kanske inte hur skrämmande högt (för mig iaf) det var.


Ännu högre... :S


Heheh... Blomman doftade gott, fint hår jag har :)

Så, mera foton kommer nästa gång jag bloggar (troligen imorgon) Puss,
Ina

KOMMENTARER

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0