Hej!

Halvkollar på Canadas Next Top Model medan jag är på nätet. Har typ inget att göra. Så, jag tänkte lägga lite fler biler från min resa (om ni orkar se)


Japp, fint hår igen. Jag tittar på en krater som vuxit igen och har en sjö på bottnen. Fast pappa fattade det inte, han trodde bara att et var en fin sjö -.-. Nice one, dad!


Några dagar senare var vi i huvudstaden, Port Louis. Vi besökte en inomhusmarknad och pappa tog bilder som det var hans sista dagar. Så ja, en mauritansk banaförsäljare ^^.


Fint hus va? På kolonialtiden var sånahär hus inte ovanliga, men utan pepsilogo såklart :)


Ett random, vackert hus vid hamnen


Vid ett 80m högt vattenfall. Det såg inte så imponerande ut som jag tänkt mig.


Det var hett. Och varmt. Så fråga inte. Trädet vars rötter jag sitter på var förresten högt. Om nån ville veta.



Utsikt från vår balkong. Ville bara visa palmerna och poolen ;)


Ja och så till sist en helt underbar bild från stranden. Ser helt ut som ett vykort!

Ja, det var typ alla bilder (som jag täcks visa) från resan. Ska nu se på nyheterna när Beckham kommer till åbo för att operera akillessenan. Har fått höra om det hela dagen -.- Puss,
Ina

KOMMENTARER
Postat av: JOntte

älskar den där sista bilden ... ser skönt ut !!! a top model e allti bra :P fast de e bättre me tyra ;D

2010-03-17 @ 21:32:42
Postat av: Ina

Älä, men vid brist på bättre så tittar man på Canadas ;)

2010-03-18 @ 15:24:21
URL: http://vbml.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0