(:

Har inte hunnit vara på datan på JÄTTELÄNGE :D
Så nu ska jag skriva ett långt inlägg....
Ska bara komma på nåt att skriva.... x]
Hmm... Mitt rum är färdigt nu om nån vill veta... det blev nog jättefint. Mycket mer utrumme än förut. Men inte så mycket mer städigt :/ :D Men nu har jag iaf ett skrivbord att ha datan på. Och MYCKET snyggare tapeter :D
Imorgon är det skola igen dåe... :( skulle hellre typ stanna hemma och.. läsa typ. Skärskilt eftersom vi har prov denhär veckan. I modda, filmkunskap. Inte för att jag riktigt fattar vad filmkunskap har att göra med modda. Eller jag fattar. Men ändå inte.... Flummit (:
Jag har fortfarande en massa saker i lådor som jag måste ordna in i mitt rum. Typ nu (:
Kram Ea

KOMMENTARER

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0