Hellou (i brist på rubriker...)

Idag har jag haft spanska, spelat innebandy och övat lite på enkkuprovet. Är ganska stolt över att ha åstadkommit så pass mycket + skolan :D

Snöstorm ute, great... :D




Ina njuter av snön efter spanskan :D Haha, galna gulle! Lite dåliga bilder, tog dem med min mobil....

Det är helt jättemycket snö ute nu, mycket mer än när jag tog bilderna...

Okej, men nu ska jag fortsätta öva på enkkun och lite senare kommer V.
Perus...

Kramzz (<--- inte stavfel, ville ha omväxling bara :D)


Är det snö ute hos er?


KOMMENTARER
Postat av: Sandra Malmros

Sv: Kul, jag lägger till dig med en gång, lägger du till mig med då? :) Johodå, det är bara bra med mig, med dig med?

2010-11-09 @ 19:05:15
URL: http://toalettborsten.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0