hellouu

Är tillbax efter en dag i Pargas, där vi besökt en massa olika skolor (okej 3) Pargas svenska gymnasium, Axxell Pargas och fiskis.
Imorgon ska vi till Ekenäs och skolor där.
Igår besökte vi oxå skolor, men i Åbo.
Jag måste säga att jag inte gillar dethär... Innan vi började med allt dethär besökandet visste jag exakt vad jag ville göra efter högstadeiet, jag hade planen klar, men nu har jag ingen aning längre...
Allt låter jättekul!... eller jättetråkigt...
Så nu har jag total beslutsångest och kommen antagligen drabbas av panik när det väl är dags att ansöka... :((

Nåja, sista geografiprovet i högstadiet imorgon, så jag måste öva!
Kramiz




höst... det regnar ute :[[[

KOMMENTARER

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0