ja, jag lever än

Hejssan igen, sorry att jag inte hunnit blogga sen... onsdag?

Okej, då ger jag en kort sammanfattning av vad som hänt sedan dess :)

Torsdag:
Jag stiger upp och stressar (som vanligt) iväg till bussen. Den är 20 min försen. Efter kanske 1/4 del av vägen ska bussen fortsätta från en hållplats, men det är så halt att den börjar glida ner i ett diket ist.
Väntar i 20 min på en ny buss, ringer mamma, som ringer läraren och anmäler att jag kommer missa provet. Hon säger att jag får göra provet nästa timme ist.
I skolan väntar jag en halvtimme, kan inte läsa på provet, glömt sakerna hemma. Får gå till specialläraren och göra provet.
Får pappret framför mig, börjar nästan lipa, kan inte svaret på typ NÅN av frågorna. "Hittar på" svar som verkar vettiga.
Sticker till stan efter skolan, äter med natte, sen far vi till bibban och läser tills ina kommer, sen sticker vi till bion och ser Harry Potter 7 (<33333)
Efteråt skyndar vi oss till bussen och dansen.
Nattes mamma kör hem oss efteråt, och jag hinner göra halva matteläxan och gå i duschen innnan mentalist

Fredag:
Stressar iväg till skolan, vi har hejjarklacksmöte sista rasten, nästan ingen är där, men vi informerar endå om allt.
Efter skolan har ledarna möte, vi diskuterar sponsorer och allt möjligt.
Molly och Ellika far iväg till ridningen, jag, ina, lexie och Buddas blir kvar.
Efter nån timme måste buddas sticka, jag och ina och lexie blir ännu kvar ganska länge.
Ina och jag sticker till sale och köper mat som vi äter (nästan) utan att frysa ihjäl utanför butiken.
Mamma hämtar upp oss, har med sig mina danskläder, och för oss till dansen.
Inas pappa för mig till torget, jag åker buss hem.

Imorgon:
Chilla. Typ.

Söndag:
Happy b-day to me!!!! 15 år.. jeeee!!!



Okej, sorry för romanlängd, men jag måste ju hålla er uppdaterade ;D

kram




eld... :D

KOMMENTARER
Postat av: Saaaaaaaandrizz<33

Sv: Inte så bra :(

2010-11-19 @ 23:37:36
URL: http://kusinernaager.blogg.se/
Postat av: Prettyjunkie

sv; nej men usch då, hatar verkligen träningsverk man måste verkligen komma ihåg att stretcha :/.

I helgen ska jag nog vara med min pojkvän mest eftersom han åker bort nästa vecka, sj?

kramar

2010-11-20 @ 03:23:55
URL: http://prettyjunkie.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0