Snow!

Jeeei, nu är det en massa härlig snö på marken :D Är så glad att det äntligen ser ut som vinter, fast högst antagligen kommer snön att smälta inom kort. Men still, LOVE THE SNOW AND THE WINTERFEELING!! :DD
En låt som man (iaf jag) får vinterfiilis av:
Owl City-Tip Of The Iceberg
Btw, Harry Potterfimen var skitbra, bättre än jag vågat hoppas. Typ bästa hittils :D LOVE IT <333 Kan int vänta till sommaren när sista [ ;( ] delen kommer. Fast vi är ju då i Torquay med Ea och jag får väl se den där då ;)
Men till alla er som inte är säkra på om ni ska se de: GÖR DET! absolut sevärd :)
Puss,

KOMMENTARER
Postat av: Prettyjunkie

sv; Tackar mihih ^^

Jorå det är super med mig, lite trött bara så borde gå o lägga mig nu, sj då?

kramar <3

2010-11-19 @ 00:37:48
URL: http://prettyjunkie.blogg.se/
Postat av: Emilie

Det är så tråkigt att det ska behöva ta slut. Man har ju följt Harry Potter i typ 10 år, och det är nu snart ÖVER. helt sjukt.. :(

2010-11-19 @ 11:32:08
URL: http://emjc.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0