when i say it, i mean it

Alltså här är KALLT!!!!!!
Det är ca 16 grader i mitt rum och sitter med två tröjor och FRYSER som nån idiot. Har satt batteriet på högre värme, men det var 5 minuter sen så inget har hänt än...

Var på PRAO på ÅU idag, det var nu sådär, blir säker kuligare imo.

Mer important är att jag läste en yberbra bok idag som jag tycker ni alla ska läsa!!!


Fångad- Lucy Christopher

Den är skriven på ett ganska annorlunda sätt, som var lite irriterande innan jag vande mig.
Den handlar om Gemma som blir kidnappad och förd ut i öknen, många hundra km från andra människor.
Det finns inget annat sätt att beskriva den än som vacker, skrämmande och känslosam.
Jävligt bra, läs den!!


KOMMENTARER

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0