<33

Var på stan efter skolan med Ina. Vi gick med Molly och kollade på t-shortor till grippi, sen gick jag och Ina vidare och kollade på lite tryckfärger och massor med Halloween dräker och dekorationer. Mitt deluxe demon spöke såg inte alls lika coolt ut irl som på blid :((
Sen gick vi hem till Inas pappa och dumpade Inas saker och påväg tbx till stan hoppade vi in på Subway och åt middag. Vi hade hejjarklacksmöte kl halv 19 på Cafe aderton. Ellika gjorde entre exakt kl 20 och sen flummmade vi lite innan mötet "började". Sen flummade vi ännu mer. Och bestämde lite saker. Och flummade lite till (ellika derglade ;P) Gick på andakt. Flummade. Bestämde saker. Sen for jag och ina hem kl 22 :D
Kollade lite på elin i Idol. Gick och lägga mig. Sov ;PPP


Nu ska jag städa. Kramizz






Haha, nån gammal bild av mig jag hittade :D


KOMMENTARER

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0