dadidadidaaa

Okej, jagsugerpåattkommapårubriker.com

Vi hadd matteprov idag, det gick helt bra förutom sista uppgiften som jag inte fatta ett skit av. Så kommer jag hem, ritar den på ett papper åt pap, säger "huuuur räknar man?" han ba "Men dethär är ju lätt!" 10 min senare "Alltså du, jag vet inte riktigt hur man räknar dethär..." Jaaaaahas tack för hjälpen dad...

Men innan jag for hem hade vi ett hejjarklacksmöte! Det var nog vårt mest seriösa hittils, vi lyckades faktiskt komma fram till nåt... Vi ska ha på nytt imo (OBS INA) i Cafe 18 när de öppnar.
Efter mötet körde Lexie hem mig i sin mopobil, nästa framme hos mig märker vi att bensinen är typ slut och jag får ringa hennes pappa å fråga om råd. Rådet blev: Närmaste bensin station och tanka...
Lexie hadd inga pengar
Så hemma hos mig kollade vi lite om vi hadd nån bensin, funderade, ringde och kom fram till att hon försöker åka hem på det lilla hon hade kvar.
Hon klarade sig hem, av vad jag fatta av henne sms.

Ojoj romanlängd igen, jag vet inte vad som hänt med mig...

kramizz




Albanus <3 klassresan :D


KOMMENTARER

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0