Dataa

Data igen..

Har haft ett jättekul veckoslut ute i...skogen :D Vi grillade, gick i bastu, simmade (brr), gjorde en film (inte färdig), skrattade, lyssnade på Billioner (iiingen aning om hur det stavas), sjöng singstar, skrattade mm....
Det var jag, ellika, jontte, molly å ina + en finsk typ, Henna, som var jättekiva. Så nu har jag tränat lite på mina finskaskills också :D

Idag efter skolan måste jag och ina planera på vår Halloween fest. eller vänta nu, har vi hejjarklacksmöte? Hmmm... Ingen aning. Nåja anw, kommer kanske inte hinna blogga mer idag, vi får se. För vi har spanska förhör imo oxå... Angst... Okej, nu ska jag skluta skriva så att NÅN orkar läsa skiten :DDD

Kramizzz Eaahh

KOMMENTARER

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0