Galna Dagar och chill

Var idag på galna dagar och köpte godis :D Sen kom mamma till stan och vi införskaffade lite nödvändigheter, som skinnjacka, vinterstövlar och knäskydd (till dansen, mina knän är FULLA av blåmärken efter träningarna). Hemma såg jag på Gray's (shit vilket hemskt avsnitt :S) och fixade lite på min läderväst jag håller på med.
Idag såg jag ut såhär:


Jäpp, härlig och VÄLDIGT originell pose :) Och min min, alttid så glad på bilder ;)

Ska dra mig till sängs nu, men känner mig inte alls trött. FAST jag sovit dåkigt de senaste dagarna. Skumt...
Ina

KOMMENTARER
Postat av: Jennie

Såg oxå greys... grät som vanligt... älskar den serien..

Hoppas du haft en trevlig kväll!

2010-10-06 @ 23:06:19
URL: http://boobee.blogg.se/
Postat av: Safira- en av Malmös största bloggar

Roligt att du vill vara med och tävla om att bli veckans blogg. Den avslutas på fredag.



Om du vill få en gratis läkning till DIN blogg så gå in min bloggen och kolla vad du behöver göra!

Http://smekizz.blogg.se

2010-10-07 @ 00:01:19
URL: http://smekizz.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0