Kaaaalllt!!!!!!!

Usch, det är fruktansvärt kallt ute! Det snöade tom. idag -.-
Efter skolan hade jag spanska och sen blev jag och ina kvar i skolan och lplanderade lite på vår halloween-juttu(fest) Vilka vi ska bjuda, vad vi ska äta, vad vi ska göra (???) osv...

Sen for jag hem :))

Kommer inte på något att skriva om.

Ajjoo btw, jag var igår på ett stadsfullmäktige möte med skolan, a och d klassen. Det var såå tråkigt! Vi måste lyssna i en timme. Eller ja, lyssna och lyssna, Ina läste en bok och jag var på facebook i mobilen... :D Alla andra typ pratade osv... Men tom. de som sitter i fullmäktige hade tydligen tråkigt, jag såg mins tre som var på FB med sina laptops.... :D

Eaahh


Höst...

PS. Mitt spotify funkar inte! PANIIIIK :D

KOMMENTARER

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0