Matte proov DD:

Jag borde definitvt öva. Orkar inte :(

Idag hade vi en normal, tråkig skoldag. Ina var ju sjuk :( Det enda roliga var typ att vår fysik lärare lovade förra veckan att om han glömde våra projekt skulle vi skulle få gå till Sale (närmaste butiken, förbjuudet att gå dit på skoltid) på timmen. Han hade glömt dem. Projekten asså. Först ville han inte gå, men sen tjatade vi, så vi komprimissade med att gå på rasten ist. Köpte munk och Kismet :P Sen hadd vi matte, vi fick öva på provet, även om vår lärare totalflippade ur när alla bara pratade, hon tog en stol och satte den på sitt bord och satt där och övervakade att vi var tysta :D Jag dog av skratt när hon klättrade upp dit.
Sen ska jontte på Lady Gaga konsert idag (aaaangst, jag vill oxå!!!!!) så jag följde med han till apoteket och köpte öronproppar. Sen tog jag bussen hem, en annan skola slutade samtidigt, så hela bussen var överfull. En kille som satt brevid mig typ lutade sig mot mig, jag ba satt å tänkte "men va faaaan håller han på med, jag är väl inget ryggstöd heller?"
Sen steg jag av en hållplats tidigare (och steg i misstag på killens fot när jag trängde mig fram. Rätt åt honom) för jag skulle köpa vaniljsås :D Mammas order.

Okeeej, sorry för romanlängd!!!!


hehe, den e bäst ju :PP



Ps. kom ihåg att nominera oss till bloggpriset HÄR Det skulle vara jätte nice av dig. Det kostar dig ingenting, så go for it ;P

KOMMENTARER

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0