Sjuk+ Ahtela

Är ensam hemma och är sjuk. Igen... Något fel på mitt immunföresvar tydligen, hade ju luftrörskatarr för några veckor sen. Har övat till matteprvet, men vet inte om ja ska göra det imorgon, får nu se hur jag känner mig.
Var förra veckoslutet i Ahtela, men eftersom jag inte hunnit blogga sen dess, å kommer bilderna först nu. Om ni vill veta mer vad vi gjode på lägret, besök Jonttes blogg, där har han skrivit det mesta vi gjorde.


Så här blev mina ovh Eas t-skjortor, men dom är långt ifrån klara :)


Söta Ellika i bussen.


Hehe, lite trötta elr?

Ska vila mig nu, så jag kanske orkar gå till skolan imorgon,
Puss (eller nej, jag vill ju inte smitta nån (; ) Kram,
Ina

UPDATE: Blogg.se är inte samarbetsvillig, så kunde inte ladda upp fler bilder än dessa :(


KOMMENTARER
Postat av: ellika

altså. nej,,, nej nejnej o nej uuuch oklej.. ja ska int säga nåt. altså.. gr dfvbannxllss ja okej fain. punkt.

2010-10-13 @ 20:12:05
URL: http://kiroilevatsiilit.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0