Dataa ;D

Okej, nu har jag data igen. Vi skulle ha föredrag med Snadra och Ellika, men Ellika är visst inte här? Hmm... Hon skolkar väl inte? >:DD

Tack jättemycket Ina att du höll bloggen uppe medan jag var borta oxå, tar tillbax allt jag sagt om att du aldrig hinner blogga <333

Jee, idag ska jag till Jontte och göra spanskaläxan (eftersom vi båda suger på spanska, fast han är iaf bättre än jag, jag håller på att bli underkänd jag :D okej, inte roligt, pappa är skitsur) och sen ska vi spela Band Hero <333 Jag tror snart att jag flyttar dit så jag kan spela det dygnet runt. Men äh jag måste ju i skolan oxå :DD
Okej, nu flummar jag, är på ganska bra humör. eller sen kan det bero på att jag cyklade till skolan och min hjärna är typ fryst? Det är sjukt kallt ute...

Nånni nu ska jag sluta flumma och se på alla stackare som måste ha sitt föredrag nu! Thx Ellika ;DD

Flumm Ea

KOMMENTARER
Postat av: J E N N Y<3

sv: Oja! ;)

Och taack så mycke :D

2010-09-06 @ 12:23:56
URL: http://sweetiiepiee.blogg.se/
Postat av: J E N N Y<3

sv: Haha jaa :D:D Gör du? :P

2010-09-06 @ 12:34:37
URL: http://sweetiiepiee.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0