:(

Okej, vad är nu dethär? :O Nytt besöksrekord igår, 62 besök, men ingen har svarat på (går)dagens fråga? :O Annars brukar vi ha några kommentarer, men när jag frågar nåt, nä då svarar ingen! :( Nu blev jag sur x333

Kom just hem från skolan och stan, var till bibban och lånade lite böcker med ina. Sen skulle vi ta bilder till en ny header, men det glömde vi visst. Så ni får vänta ett tag till. Annars är jag på ganska dåligt humör, både för ovanstående orsak och för att jag måste skriva ett kort och två brev idag. Något som jag hatar. Ett brev till min mammas moster och tacka för att jag fick 4000 euro av henne (för "framtiden"), jag får vart tredje år, och sen en massa brev som jag fick av släktingar som tack för tackkortet från min konfirmation. Vem gör sånt? Alltså skriver tackbrev för tackkorten? Min släkt är random. Eller rolig, som jontte antagligen skulle uttrycka det.

Nåja, time to move on to viktigare saker :D Kram Ea


(dålig) bild jag tog i somras :D


KOMMENTARER

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0