Heeej

Vet ni hur mycket jag älskar när vi äntligen börjat få lite kommentarer? Det är verkligen en omväxling att efter nästan ett år med typ 5 besök och noll kom´mentarer per dag, komma in på en blogg med 10 kommentarer och 70 besök. <333 Även om det bara är spamkommentarer ;DD Skippa dem tack ;P

Idag hade vi vårt första hejjarklacksmöte! Guud vad jag var nervös. Vi hade en diskussion om vem som skulle meddela tid och plats i högtaler i skolan, men sen orkade jag inte diskutera mer och sa att jag skulle göra det. Har ingen aning om varför men jag höll på att svimma av nervositet när jag stod framför mikrofonen och skulle prata in i den. Men jag klarade det :) Sen gick vi till K (vårt andra skolhus, vi ryms inte i ett) och där sa Ina i högtalaren.

Det var faktiskt ganska många på mötet <33 Vi skickade runt en lista där de skulle skriva sina namn, men den hann inte riktigt runt... Vi berättade lite om vårt mål osv. Alla verkade seriösa, inga idioter.

Okej, dans kl 7 idag :( För seent! Orkar inte, men jag far väl endå...

Kramizzz Ea



Förra årets hejjarklack (japp HELA) hoppas vi blir fler i år;D


PS!! Glöm för allt i världen inte att följa vår blogg på blogglovin!!! Skulle betyda <33 ;D

KOMMENTARER

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0