HJÄLP!!!!

Alltså seriöst, den största korsspindeln jag ever sett utanför mitt fönster!!!!! :S Med benen medräknat säkert 4 cm lång... Usch!!!

Idag irrade jag runt med Naima på stan ett tag, hjälpte henne att hitta till ett ställe :) Sen cyklade jag hem. Del två av dendär ena bra bokserien fanns inte på bibban ); jag blir galen, vill läsa den! Del ett, Törst är sååå BRA! :D 


Del två :D


Okej, random inlägg, orkade på nåt sätt inte satsa :) Skriver mer senare
Ea


Update: wb dikt jag skrev. lovar att något är felstavat ;D

If you say the Usa, i say the Uk

If you say New York, I say London

If you say Statue of Liberty, I say Big Ben

If you say California girls, I say British boys <3333



KOMMENTARER
Postat av: Alva

Har läst alla dom böckerna. SÅÅÅ JÄKLA BRA!!!

2010-09-08 @ 17:01:28
URL: http://saraochalvahar.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0