Läget nu :D

Ojoj är helt fast i Robbie Williams Angels <33

Robbie Williams – Angels (spotify-link, om den funkar

Sen har jag blivit beroende av en passians (stavning?) som Lexie lärde mig på Albanus :) Håller på med den hela tiden. Har inte ännu lyckats få den att gå ut.
 
Saknar alla människor <33 Ensamt här hemma.

Jag vill dansa :( Men dans först på torsdag :(
Jag kan ha disco här hemma :DD Kaikki mukaan!

Hatar Spotify reklamer...

Vill se en bra film.

Flumm. :)
Ea

(bilduppladdningen funkar inte :O laddat i en halvtimme, inget händer. Kan bero på att jag har upp typ10 flikar... :D)


KOMMENTARER
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Haha okej :D



Haft en bra helg? :)

2010-09-12 @ 18:51:28
URL: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE
Postat av: haadi

hej, ja kan komma o ha disco me dig ;) hehe.. had ni nå disco på albanus?..



Heirå :)

2010-09-12 @ 20:13:07

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0