Lazy lördag

Vet inte hur det är med Ea, men iaf jag känner mig slö och trött. Efter gårdagen och en dåligt soven natt är jag inte så pigg som jag brukar, har slöat hela dagen framför tv:n, läst, gjort läxor och varit på datorn.
Igår var alltså Anna, Hanna och Jenny övernatt hos mig. Vi lagade mat, gick på kvällspromenad (hihi^^), skrattade (och grät) och såg på film. En riktigt rolig fredagskväll, tack!
Pappa har lyckats övertyga mig om att följa med på promenad, så det ska jag göra nu, innan jag ändrar mig.
Take care,
Ina
Öööh, vafan? Skulle inte veta att det är jag om inte jag skulle känna igen skjortan... Bild från 1:a maj :)

KOMMENTARER
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Vilken tur du har som har det fint ofixat :D

2010-09-11 @ 22:19:33
URL: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE
Postat av: Tess

Jo då, nu e det bara bra.. äntligen är ja ledig! Har jobbat i helgen...

2010-09-12 @ 11:30:33
URL: http://isset.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0