Modemstärv

När jag chattade med Ea igår sluatde nätet (närmare bestämt modemet) plötsligt o funka. Så det är orsaken till att jag inte hunnit blogga förren nu.
Hade hejarklacksmöte idag. Vi fick ganska mycket gjort och det är jag glad för, för man börjar förtså hur mycket som ska organiseras, budjetteras, planeras o.s.v. Men jag gillar det massor!


Förökte vara konstnärlig och skriva nåt snyggt på handen, men det syns ju inte ens... Måste öva på mina fotoskillz :D


Samma sak här... Vad sjutton tänkte jag på?


Så jag gav upp försöken att vara konstnärlig och blev söt istället ^^ Såna här bilder kan man ju inte faila :)

Ska nu packa och fixa för imorgon,
Take care,
Ina

KOMMENTARER
Postat av: Ida

Sv; tack

2010-09-24 @ 13:14:41
URL: http://idajjohansson.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0