Plastikoperationer

Ett mycket omtalat ämne idag. Man får höra hemska historier om misslyckade operationer och kändisar som gått för långt. Man får också höra hur operationen har förändrat folks liv, på ett eller annat sätt. Vissa människor är helt emot operationer, andra är för.
Om en kändis opereras sig blir det världens samtal om det var bra eller inte. Själv tycker jag inte att det är så stor sak, man behöver inte blanda sig i andras affärer. Men vissa kändisar gör till överdrift ganska rejält som tex Michael Jackson ( R.I.P.) och Heidi Montag. Båda har det pratats om massor i media, så jag tänker inte säja så mycket, låt bilderna tala för sig instället.


Michael Jackson som jag tycker att såg bättre ut förrän han började operera sig och göra sin hy vit.


Heidi Montag som jag också tycker såg bättre ut före de nyaste operationerna. (Tidigare har hon opererat brösten från A till C)

Ofta handlar plastikoperationerna om att ha dåligt själförtroende och att inte vara bekväm i sin kropp. De kan kan också handla om att behöva uppmärksamhet eller att göra andra till viljes. Ett råd har jag till alla som vill operera sig: Tänk på om det verkligen är du själv som vill gå under kniven, eller är det din pojkvän/media/vänner som får dig att känna dig osäker.
Vad tycker ni om plastikoperationer?
Ina


KOMMENTARER
Postat av: J E N N Y<3

sv: Taack!:D

Jo jag tycker åxå Michael såg bättre ut innan...

2010-09-06 @ 15:56:32
URL: http://sweetiiepiee.blogg.se/
Postat av: Nicole

Ville bara säga att man faktiskt inte kan göra sin hy "ljusare" han hade faktiskt en sjukdon som hette vittolago? Aja, han såg i alla fall bättre ut för :P

2010-09-08 @ 18:08:56
URL: http://nicoleperez.blogg.se/
Postat av: Jag...

10 gånger hetare på den första bilden (Heidi Montago)

2010-09-08 @ 19:36:02

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0