Rainy Day

Det har nu regnat två dagar och har haft sjukt tråkigt. Men är man sjuk så kan man inte gör aså mycket, så har kollar på alla väärldens kanaler igår (och idag ^^)
Ska kanske, kanske träffa Hanna idag, får se hur det blir. Måste iaf göra läxor + samhällsläraföredrag -.-
Skolan börjar imo, gosh skulle inte alls orka. Men men, nu är det ändå sista året i grundskolan, så nu måste man börja satsa. Eller jag ska iaf göra det. Typ.



Hannas übersöta hund Ami <3 (som jag kanske får se om jag far till Hanna)

Känner mig inte inspirerad att göra någonting. Skulle bara vilja chilla hela dagen, det är kanske vädret som gör mig så slö, eller medicinerna, vem vet :)
Take care,
Ina



KOMMENTARER
Postat av: Jontte

Naaws :) sjukt söt :DDD

2010-09-19 @ 11:12:11
URL: http://jontten.blogg.se/
Postat av: Emelie Talvis

Söt hund.

2010-09-19 @ 20:20:45
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0