whoptidoo ;DD

Överenergisk :D

Jag älskar mamma nuförtiden <3 Hon har lovat att jag inte behöver vara med på vår obligatoriska nyårs"fest" (alias äta middag med hennes och pappas gamla jobbkompisar+deras familjer) så det är fritt fram att tillbringa nyåret med kompisar :D Hoppas Molly har sin fest (annars våldgästar jag nån annan av mina kaverin, ba så ni vet (; )
  OCH hon har lovat mig att jag får fa på språkresa om jag får jobb före det.

Så... livet äger :D

Dessutom kom jag just från Jontte där vi spelade Band Hero och Little Big Planet. Det var ett ganska random spel. Som jag sög helt brutalt på :) Sen försökte vi göra spanskaläxan, men gav upp. Vi fatta typ inte ett skit av översättningarna? Ina, vi skriver av dig imo ;D

Jaa, nu måste jag bla anmäla mig till några kurser ;D

Eaahhh


Summer <3 Bild jag tog, ja i sommras :D Snyft, tänk att det redan är höst :(

KOMMENTARER

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0