Brist på ideér

Har haft en helt normal dag, gick på stan lite efter skolan och ska nu snart börja läsa på prov (måste MÅSTE få bra i det här provet så börjar öva i tid).
Såg btw ut så här idag + en lite bättre bild på håret:


färgerna blev helt skumma på denna bild :S




Men en sak blir jag jättestörd över: måndagarna känns alltid så himla korta, medan tisdagarna (och torsdagarna) känns jättelånga. Kanske det beror på att jag har så mycket att göra på tis och tors... Men ändå är det ganska störande.
En annan sak jag stör mig på är mina inlägg. Tycker att dom blir lite tråkiga ibland, för tror inte att folk vill höra om min vanliga dag så mycket. Ska försöka skriva om andra saker än vad jag gjort idag osv :)

Men joo, ska inte skriva mer nu, utan sätter igång med provläsningen,

KOMMENTARER

Kommentera här:

Vad heter du?:
Här ofta?

E-postadress: (ser bara vi)

Har du blogg?:

Speak out!:

Trackback
RSS 2.0